Размер шрифта:
A A A
Цветовая схема:
A A

КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖӨНІНДЕГІ СҰРАҚТАР

1) Call-орталығына қандай аймақтардан қоңыраулар тегін?

Қазақстанның кез келген жерінен, ұялы және қалалық нөмірлерден қоңыраулар тегін.

2) Мен неге Call-орталығына қоңырау шала алмадым?

8 800 080 15 20 нөміріне хабарласқаныңызға көз жеткізіңіз. 8 700 080 15 20 нөміріміз тек Whatsapp хабарламаларды қабылдайды.

 

3) Сall-орталықтың жұмыс уақыты қандай?

Call-орталық сағат 9.00-ден бастап 20.00-ге дейін,аптасына 5 күн жұмыс істейді.

5) Шағымды қайда жолдауға болады?

Сіз шағымды келесі тәсілдермен бере аласыз:

байланыс орталығының 8 800 080 15 20 телефоны бойынша;

8 700 080 15 20 ватсапқа жаза алсыз;

 help@zhasproject.kz адресіне электрондық хат жолдай аласыз;

zhasproject.kz сайтында немесе жеке кабинетте  шағым беру үшін онлайн-нысанды толтыра аласыз;

әлеуметтік желілерде пікірлер қалдыра аласыз;

Сонымен қатар, сіз Қазақстандағы Дүниежүзілік банк өкілдігіне Astana_office@worldbank.org поштасы немесе 87172 691440 телефоны бойынша хабарласа аласыз.

6) Менің үндеулерім мен шағымдарым қаншалықты тез шешіледі?

Сіздің үндеуіңіздің түріне байланысты. Шешілу уақыты  60 секундтан 30 күнге дейін өзгереді. Шағымдар арнайы комиссиямен қарастырылады, ол қосымша уақытты талап етеді.