Размер шрифта:
A A A
Цветовая схема:
A A

АҚПАРАТТЫҚ ПОРТАЛ ЖӨНІНДЕГІ СҰРАҚТАР

1) Егер өтінім беру кезінде сайт істемей қалса, не болады?

Ақпараттық порталдың жұмысында проблемалар мен іркілістер туындаған және оларды өздігінен шешу мүмкін болмаған жағдайда, Сізге техникалық сүйемелдеу қызметіне жүгіну қажет. Техникалық сүйемелдеудің байланыстары сайтта көрсетілген.

2) Егер құжаттарды тіркелмей жатса, не істеу қажет?

Сізге техникалық сүйемелдеу қызметіне жүгіну керек болады. Техникалық сүйемелдеудің байланыстары сайтта көрсетілген.

3) Мен электрондық поштаны немесе басқа негізгі байланыс мәліметтерімді өзгерте аламын ба?

Сіз Жобалық өтінімді дайындау кезінде ғана мәліметтеріңізді түзете аласыз. Өтінімді Үйлестіру агенттігіне жібергеннен кейін – Сізде топтың мүшелері туралы мәліметтерді өзгертуге мүмкіндік болмайды

4) Сайтта орналастырылған ақпарат анық па?

Әрине, www.zhasproject.kz ақпараттық порталы Жоба жөніндегі ақпараттың ресми дерек көзі.